'Wijs is hij die het leven eentonig maakt, want dan heeft elk klein voorval het voorrecht een wonder te zijn.' (Pessoa, Boek der Rusteloosheid). Vind jij wandelen eentonig?

zondag 13 februari 2022

Forgotten Hearts


Er is altijd twijfel in mij. Dat maakt me sterker. Zo is er de kwestie van wat je online deelt over de schatten van Spanje. Als je met me reist wil ik verrassingen bieden en dus krijg je geen reisbeschrijving van me. Sommige dierbare plekken wil ik delen omdat ze me zoveel brengen. En niet delen omdat ik er geen drukte wil. Een plek die voor jou bestemd is vind je toch wel. Zoals het huis van Mau.

Zeven jaar lang al ontmoet ik Mau altijd als ik in zijn dorp kom. 
Mau, levenskunstenaar en een groot inspirator voor mij.
Het is me een eer zijn Forgotten Hearts te mogen gebruiken als symbool voor mijn reizen, 
mijn inspiratie, onze jaargroep.
Veel wijze levenslessen komen tot me door Mau. De harten staan voor je leven, je gevoelsleven, dat wat niet in woorden gezegd kan, voor de pijn die nodig is om te groeien, groei waartoe de camino mij inspireert. The Way is for inner growth zei hij me vorige week. Ik heb het ervaren, onze reis was mooi en moeizaam tegelijk. En gaat ook hier verder in onze workshops, wandeldagen en op andere reizen. Ik deel het graag met je. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten