'Wijs is hij die het leven eentonig maakt, want dan heeft elk klein voorval het voorrecht een wonder te zijn.' (Pessoa, Boek der Rusteloosheid). Vind jij wandelen eentonig?

zaterdag 1 juli 2017

Santiago mi amor


Nu heb ik zelf door mijn werk het voorrecht al gauw weer in Spanje te zijn en in Santiago. Maar voor vele wandelaars uit mijn groepen is een afscheid van dit land en deze stad voor vele jaren of voor altijd. Santiago blues. Het is dan ook een stad van weemoed. 
Wat doe je als je de weg hebt gelopen?   
Ja het is prachtig dat deze stad zoveel mensen weer bij elkaar brengt. Zoveel onverwachte ontmoetingen, soms op de valreep, soms pas op het vliegveld..
Ik zie veel plezier in de stad, maar ook veel dolende zielen. Ik herken het gevoel.

Jouw weg gaat verder, of begint pas in Santiago. Wacht rustig af, ga naar huis, rust uit, denk wat na, en je gaat vanzelf merken wat de weg je gebracht heeft. 
Camino siempre.

Simon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten