'Wijs is hij die het leven eentonig maakt, want dan heeft elk klein voorval het voorrecht een wonder te zijn.' (Pessoa, Boek der Rusteloosheid). Vind jij wandelen eentonig?

zaterdag 6 juni 2015

Ermita de San Miguel Arcangel

Haar 'schatten' leiden een saai leventje in een museum in Pamplona. De werkelijke schat kan echter niet van deze plek worden weggevoerd. Deze kleine kapel of ermita ligt ongeveer 100 meter vanaf de Camino Frances (tussen Lorca en Estella) en wordt dus maar door weinigen bezocht. De leegte binnen is zo gevuld met kalme rust en stilte.



 


Enne, ik denk dat er een goede geest/vibe/spirit in deze kapel zit. We hielden er een pauze, en ik was de laatste die weer vertrok. Na een paar honderd meter kreeg ik het gevoel dat er iets niet klopte, dat ik iets miste. Dus ik liep terug, en onder de tafel waar we hadden gegeten lag mijn portemonnee. Was uit mijn rugzak gevallen en ik had niks gemerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten